erikssonlinn

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn eriksson - 30 augusti 2012 18:06

Hej nu sitter jag här och bloggar och ser på film. Jag har vart i skolan idag och vi hade slöjd i slutet på dagen och jobb och sånt där <3 ! Sen efter slöjden idag cyklade jag hem och va hemma en stund sen åkte jag och pappa iväg för jag skulle träffa en tjej och köpa e tröja av henne en jätte snygg ! Har vilijat köpa en sån i affären men har inte haft råd så tänkte att jag väntar tills om jag ser nåågon som ska sälja sin ! <3 . Och jag hade typ tur eller vad man säger och i morron begär de av till fina mamma <3 <3 <3 . Och ikväll är de sista dagen vid pappa så de blir bara att vara hemma ikväll orkar inte göra så mycket mer idag är lite förskyld :(


och så ! Pluggat matte och smsat med bästa killen <3 .. ikväll :D. Nu chattar jag med några tjejer från min klass och snart blir de cykling me pappsen och vovven <3  . Sen gå och lägga sig tidigt för i morron ska klassen på Solberga och ta simtest men  jag kan inte bada så ska stanna kvar i skolan och jobba lite med min lärare ! Och sådär men de blir nog bra ! Lycka till på Simtestet i morron Älskade klassen ni alla fixar de här ! Ni är bäst <3 ! Och dagen såg ut så at vi haft engelska klassråd matte , svenska noveller och sånt där idag :D ! Och i morron är de jag som får ta hand om min ´fina Bjucik <3 ! 


JÄVLA FÖRSKYLNING :(! Haha men de går väll över får vi hoppas har i alla fall inte feber snart åker vi till Stavgard :) ska sova över där och ha de mysigt och sånt bara de att vi typ ska få gå upp redan vid 7 på morgonen :/ är ju van att få sova minst till 10 halv 11 lixom men de kan man ju glömma när man är där ute hehe de är ju med klassen man åker med ;)! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg älskar er alla <3 <3 kommentera gärna eller ställ frågor inga frågor är dumma svarar på allt ska försöka ! I alla fall nu ringer snart mamma <3 <3 <3 ska planera lite om i morgon och så där som behöver planeras som (Packning ) och så där ! Puss och kram här kommer en bild från sommaren 2012 !


 


Av Linn eriksson - 28 augusti 2012 18:18

Hej alla mina Änglar ! 

Förlåt att jag inte kunnat blogga på ett tag men har haft så mycket att göra !. Men nu ska jag försöka blogga så mycket jag bara kan ! Idag har jag i alla fall vart i skolan och vi har haft genomgång på mycket lite frågor och sånt där <3. Men de har vart kul idag ! Sen gick ja hem till pappa och hämtade våran hund Bjuick (= och sen gick vi hem till mamma och där var jag tills mamma kom hem från jobbet , såg på film och somnade nog till en stund med min Älskade Hund <3. 


Snart bär de av till Stavgard med klassen :/ . Vet inte om de blir kul eller roligt och på Fredag gå på Puma med vännen <3 <3 <3. De blir nog roligt tror jag vet inte om de bara blir hon och jag de blir nog fler . Och man vet ju aldrig om några andra går med ;) :(<3. Men någon gång får jag väll gå själv med någon men de gör mig inte så mycket eftersom jag gillar mina kompisar en del som vänner och en del betyder något mer än vän . Nu ska jag fortsätta skriva vill ni veta något speciellt jag gjort den här veckan eller så där ?I fredags fick jag en film Skilda Världar heter den och i Lördags sov min kompis här och vi låg och snackade och snackade i telefonen halva natten med killar och såg på film !


På söndagen va jag också med henne då fick jag inte vara ute så Jätte-länge men vi hade kul cyklade jag satt på sadeln och styrde och N bak och trampade och sen gjorde vi tvärtom och cyklade runt lite och så där ! :)! Nu ska jag läsa på om Allemansrätten som vi fått i läxa på Gympan. Fortsätt gärna Läs Puss och Kram chaoo chaoo <3.

Av Linn eriksson - 21 augusti 2012 17:59

Hej förlåt att jag inte bloggat så mycket nu men jag har haft fullt upp . Idag började vi skolan och gick över som en sexa så nu är vi äldst på skolan jag och min klass plus 6-B . Sen idag va vi ute i stjärn salen och va på en minnesstund av en tjej som tog sitt liv för ett tag sen ... :( . Och då fick vi höra lite och sen va jag lädsen och gick fram till Gun kuratorn och gråt i hennes famn sedan kom hon som dog för ett tag sedan nu hennes ( bonus mamma ) Kom fram och jag fick en kram <3 <3 <3 . Tack fina du för de . Skriver inga namn här vill inte göra de har inte frågat om jag får de heller så ja . De va väll de sorliga som hänt idag och de roliga är att vi börjat 6 :)! Och i morron ska min kompis mamma ta hand om våran hund Buick han kan ju inte va ensam + att grannen som ska ta hand om honom har ju en lite sån hund som vi <3 för de e nämligen Buicks bror förstår ni så Jävla gulligt asså !<3 . De va jätte kul att få träffa alla kompisar idag i alla fall ... Men nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på Musik och lite så :)! Lyssnar på Some die young den e sorlig men ändån fin en jätte fin text av Laleh sååå bra den e nog min favvo bland henne som sjuger :D <3.


Fast nu har jag bytt så nu lyssnar på Olly Murs också en bra låt de finns så väldigt många bra låtar tycker jag en del lyssnade man ju mäst på när man va lädsen och lite sånt där ... Men nu ska jag dra Puss & Kram <3 chaoo



Av Linn eriksson - 20 augusti 2012 11:46

Hej alla änglar där ute ! 

Just nu sitter jag och bloggar med mig själv och ser på film. Jag är hemma själv just nu med våran hund och i morgon börjar skolan så då börjar allvaret ! . Jag bloggar mer ikväll på de här inlägget PUSS puss chaoo!

Av Linn eriksson - 18 augusti 2012 19:03

Hej hej alla . Just nu sitter jag och bloggar med en som heter Nelly . Idag har vi vart och hämtade våran hund <3 dem va jätte fina alla valpar allahopen . Sen åkte vi hem och vi gick in till mitt rum och spelade Song Pop de är en app som man tävlar med andra med musik i ..... :)! Och nu har vi ätit klart och vi åt pizza och vovven ligger och sussar . Sen har vi inte gjort så mycket busat med hunden lilla gubben . Sen satt jag mig vid Instagram ochdär har ag fått jätte mycket gillningar på foton jag lagt upp . Tack för Pizzan älskade Mamma <3 <3 <3 . Jag åt en kebab special och mamma med och Nelly åt en Hawaii och bror någonting typ med räkor roch skinkor aj jag vejte fan ... Men de va Jätte - gott !!


Så idag har jag haft en mysig dag då !! Först upp i morse sen upp och äta frukost men först duscha , sen kom nelly och hennes pappa , sen drog vi ... Och där ute va de jätte mycket fina hundar mamman och pappan såg så ledsna ut när vi tog deras lilla valp :( haha men han komemr få de bra här . Vi kommer ta hand om honom på alla bra och sätt som bara går han är så lydig också . Nu har jag två favorit hundar en på Pappas sida som heter Zelda och på mammas sida har jag en som heter Buick , <3 Jag älskar dom två fina hundarna och mamma och pappa . 


Nu är de inte långt kvar tills man börar plugget då ... och går över till 6 . Jo då är de höga krav då:/ Hehe . Men Nora min kompis ska inte gå kvar i skolan och ska gå på en annan . Mm så är de med de , men d ekomemr gå bra i alla fall man ska inte fästa sig vid varandra för mycket de är bra att va i från varanadra ... Men här kommer en bild ska vara hundvakt och våran hundvalp sen för mamma och bror + morbror ska till P18 ... Så jag får stannan hemma vid Buick . Men här kommer en bild på mig och buick <3 . Puss Puss chaoo chaoo 


 

Av Linn eriksson - 16 augusti 2012 22:36

Hej hej alla mina Änglar där ute . Just nu sitter jag och bloggar idag har jag vart på stan med pappa , och innan stan va vi på EM möbler borta vid rusta och så... Och sen hem och se på film och läsa tidning , sitta vid datan , sen käkade jag lite middag med pappa & Bror . Sen skulle ag ut och va med en kompis jag gick dit men hon var typ bara förbannad för någonting. Jag vet inte jag gick dit och hon ville inte följa med mig ut sen så då gick jag hem istället gick dit i onödan kände jag .. Men men sen idag senare var jag och handlade på Ica Maxi där hndlade vi lite som farmor skulle ha lite ingredienser hon skulle baka och jag köpte ett skriv block som va med kattar och hundar på framsidan :) Jätte fint de köpte jag för att jag tänkte ha de i skolan på och skriva upp saker när och så vi ska ha prov eller va de nu gäller utflykter eller så !!.Och nu sitter jag här och skrier och bloggar lite ska lägga upp bilder på facebook ang, kläder och sånt där om någon är intresserad !:)<3.... Sånt man inte vill ha eller inte använder inte underkläder precis . Typ om man inte vill ha en för liten BH så kan man ju slänga den eller så men man säljer inte sin egen gamla BH till någon sådär . Nej de skulle nog inte jag vilija haha. Sen lyssnar jag på musik Whistle Skriver mer i morron Puss och Kram <3 <3 chaoo chaoo

Av Linn eriksson - 15 augusti 2012 19:40

Hej förlåt att jag inte bloggat på ett tag nu eller några år ! Förlåt .  Men i alla fall igår va jag ute med min Kompis . Pappa jobbade igår så att vi sov hos mamma och i heromdagen i Söndags var jag med min  vän <3 . Vi satt vid vägkanten vid sängjätten ungefär inte på vägen typ under tunneln eller va de är satt vi och pratade och tog kort kommer in en bild på de sen på mig . Vet inte om jag får lägga ut henne här på Bloggen har lixom inte frågat . Och sen i morron blir de stan med pappa och kanske bror . De blev aldrig de idag vi orkade inte pappa har ju jobbat natt och så så vi bestämde de i morron istället . Och sen efter jag vart med Vännen igår gick jag in och åt flingor med mjölk . Nästa Vecka börjar ju skolan på Tisdagen :)" Om jag får säga de så har jag haft ett jätte bra sommarlov de har vart jätte - bra jag har badat träffat föredetta pojkvännen .. Någon gång när jag vart ute och sen har jag vart på Stranden med mamma , morfar, morbror, bror, och solen ha ha . Och nu har jag ätit klart så snart beger de si ut med vännen innan de ska jag fixa lite .

Är lite trött efter dagen men ändån pigg . Dagen började med att pappa hämtade oss hos mamma sedan bärde de av till Chili resturangen borta vid Willys och där ¨åt vi lunsch buffe och amn fick ta vad man ville och hur mycket man ville . 


Tyvärr tog jag ine kort på de hade inte mobilen med mig men i alla fall va de jätte - gott jag gillade de stället eftersom man fick plocka själv så de blir lagom och inte för mycket. Och så vet man själv vad man blandar med annat . Hehe . Men men där va jag i alla fall med Pappa och brorsan . I morgon blir de stan och fredag träffa en tjej och köpa en tröja av henne !. Fick köpa den på FB av henne på en sida för bara 100:- men de va ju bra ? för hittar nämligen inte den i butiken så då tänkte jag att jag skulle se om de va någon som säljade en sån liknande på Facebook eller någon annan sida . Och jag bjöd 100 och de gick bra så får se var vi ska träffas ... Jag har i alla fall inte ägnat hela sommarlovet åt Mattematik eller något annat bara lite ;) hehe ok jag har tränat på lite av varje som är i skolan för att få bra betyg sen ;) vem vet kanske får ett stupendium så för mig gäller de att satsa all min framtid på de som är viktigt t.e.x vad jag vill bli när jag blir stor ?!! Jag ska förska att inte komma efter i skolarbeten och försöska så gått de går ... !


Nu saknar jag faktigst min lärare och en annan de finns tre stycken som står mig väldigt nära i skolan och dom tre första av lärarna är Min lärare en annan pedagogisk asistent och en som går runt i lite alla klasser ... En som är med mig på matten / oss en som är min lärare hela tiden och en som är vid mig / oss på Engelskan dom är snälla alla hopen de finns fyra tjejer också som jag kan lita på till 100% de är I,R,E,W , och sist av allt killarna ni är helt fantaskiska allahopen. Några av er killar har kommit fram till en om man står själv eller är lädsen och frågat Va är de Linn ? så svarar jag ! Jag gillar er alla i klassen ni kommer altid ha en plats i mitt hjärta de låvar jag ! :). 


Nu är klockan 20:23 och vännen kommer snart hem . Och vi får väll se vad vi hittar på <3. Va på Lekplatsen eller sitta och snacka eller va på Gråbo ..?. Nu ska jag dra ska föröska skriva när skolan börjar också om jag får en stund över sen e de ju så mycket skolan , en massa pluggande och engelska . Men vi hörs kanske skriver mer i morrron kväll vi får se ha de så bra gott folk . Älskar er fortsätt läs min blogg nu . Puss och Kram chaoo chaoo 


 








Av Linn eriksson - 13 augusti 2012 10:25

Heej alla. Nu sitter jag har och ser på film , tittar , på facebook, och försöker blogga samtidigt :)<3. Ikväll ska jag sova hos farmor igen de ska bli så kul ! Och i morron åker jag till Mamma för Pappa ska Jobba .... :(.  Men de får gå för jag och pappa ska lixom shoppa som FAAN då till mig och pappa får ju också köpa något till sig själv om han vill . Igår tog jag in lite flyttkartonger från förrådet med alla sorts grejer på !! Så jag hitta en massa kläder som jag ska sälja på nätet !!! Lite linnen och tjolar och sånt kanske :)! Gå in där och kolla på köp / sälj / bytes / gotland typ så får vi se om jag får någon napp ;) på de gå gärna in och kolla 50 eller högre bud ? ..


Jag kan lägga ut en bild på hur mitt rum blev !De blev snyggt nu har vi fått sålt på en till byrå så nu belv de lite snyggare i rummet i alla fall de va inte så snyggt när de va två likadana brevid varandra nu har jag bara en byrå brevid skrivbordet och sånt där sen sängen på andra sidan ! Va kul de ska bli med en liten valp han är vit på ryggen och svart i ansiktet så JÄVLA söt och bror med min kompis hund  haha .. Nu ska jag se efter våran hund <3 . Fortsätt läs min blogg älskar er. Puss Puss chaoo.  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards