erikssonlinn

Alla inlägg under september 2012

Av Linn eriksson - 26 september 2012 21:16

Hej alla ! Just nu sitter jag och bloggar och är inne på Facebook och lyssnar musik! Har inte orkat blogga alltså vi har haft prov nu igår i skolan och idag Religon samerna och Judendomen ... Imorgon ska jag till skolan sedan hem och umgås med pappa :) Bror inte hemma :( ( TRÅKIGT ) men han ska iväg med sin skola eller klass tror jag de är ! Och själv har man en massa läxor : Matte,Svenska,Diagnos,Engelska , No läxa .. Så de börjar bli mycket nu. Hoppas ni andra mår bra jag älskar er alla <3 lägger upp bilder i morron kväll om jag hinner <3. Jag tänkte lägga upp lite  bilder sen hösten 2012 <3 <3 <3 <3 , . Och lite .



Orkar inte skriva så mycket nu ska snart gå och lägga mig och har lösnaglar med nästan ett fullt lager med lim under nageln så får inte av skiten när man hälst av allt känner att nu vill jag ha av den här skiten ! Sen har jag inte pallat med att blogga på ett tag för en del saker är som de är ! Men just nu känner jag mig bra de känns så ooch ja tror de <3 JUST NU SAKNAR JAG DEJ <3 . Du kommer alltid ha en del av mitt hjärta men jag känner att de kommer aldrig va du och jag livet ut .... Men nu måste jag dra och borsta tänderna och göra mig i ordning och tvätta ansiktet och så här kommer lite bilder <3. 


 


 




Av Linn eriksson - 22 september 2012 18:39

Hej hej allahopen ! Ber om ursäkt för jag inte bloggat på ett tag men vi har haft Prov och vart tvungen att blogga och så !Men nu ska jag skriva om Fredag igår :)!


Fredag : Igår va jag på Puma med Philip , Nellie och Mysan :) de va jätte kul ! Och sen hämtade mamma mig vid nio sen gck jag hem kollade på Johan Falk grät :( och sen sova ! Jag gick in igår kväll såg på film pappa kommer in och en hund har blivit attacerad :( <3 . Men men stackars lilla pyret de gick så långt vi fick åka till djurklinik och så han hade typ brutit den nedra käkan ! :(. Men nu sitter jag och pratar med J i min klass :)! Är så Jävla trött kom inte hem förräns 2:30 i morse hehe och somnade nog inte förräns 4:00.. 

Fortsätter blogga meri morron puss chao!

Av Linn eriksson - 7 september 2012 13:30

Hallå alla där ute .

Förlåt att jag inte pluggat men har vart i skolan och fått läxa matematik och sånt där :)! Och idag slöt vi 12:40 och då gick jag hem till mamma och hämtade min väska med all packning i och sen hem till pappa ! För jag och brorsan åker till pappa idag då !.. Och i Onsdags var jag på Gutavallen med klassen och några klasser till vet inte vilka de va ! 

Och nu ikväll ska jag på Puma med världens bästa vän <3  :) för jag fick inte gå med två andra de gjorde först lite ont att jag inte fick de men de gick över jag hade ju N i alla fall <3. Och så jag hoppas att ni mår bra annars de gör i varje fall jag just nu i alla fall :D och lie så där !


Men idag lämnade jag in matten i alla fall blev klar med allt :)! Jag älskar alla mina vänner ni är så himla underbara och fantastiska allihopa ni hjälper mig och finns lixom här när jag behöver er och om jag behöver er .

Ni är ett sånt otroligt stöd alla jag älskar er <3 och alla är alla tillexempel mina vänenr ni är ni och de ha jag inte något problem med för mig får ni gilla , äta , och tycka om vilken artist som hälst är de någon som T.E.X  gillar Justin Bieber så får ni de jag hatar inte er för att jag inte gillar honom så jätte mycket så betyder ni ändån mycket och jag hoppas jag får ha kvar er som vänner ett tag till <3 <3 < 3.. 


Men ikväll blir de pizza med Pappa Och bror :D. Tror ja ? Men men jag har nte så mycket tid att bogga me nu ska snart in i duschen och handla och sen till Vännen <3 . 


Puss och Kram så länge chaoo <3 !!! Läs och kommentera gärna !



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards