erikssonlinn

Alla inlägg under december 2012

Av Linn eriksson - 31 december 2012 14:54

Hej på er som ni vet så är de Nyårsafton idag vad ska ni göra då ? önskar i alla fall er en trevlig kväll/natt. Själv bloggar jag just efter att kommit hem i från min farmor som jag vart hos över natten :D sen kl typ 13:30 kom pappa,Helena och Isac och hämtade mig sedan åkte vi hem och då gick jag in på mitt rum fotade lite och började blogga men först började jag med att ta på datan!!. Ikväll blir de väll inte att göra något speciellt antar jag min kompis Nora kommer hit och firar nyår med mig och min familj sen ska hon sova här! Många kanske är hemma med sin familj släkt eller syskon :)<3! Men om de är någon som vill hitta på något av våra kompisar hör av er då ! Då har ni mitt nummer ringa eller sms:a! I Fredags var jag bara hemma och va med pappa ochsåg på film och min bror ! Kan tänka mi att de blir upp och nerför en del ikväll eller i natt men för mig och Nora blir de lungt ! Ta de lungt med raketerna !


Kanske lägger upp lite bilder från i veckan eller någon tidigare dag! Jag hoppas ni alla som läser min blogg och alla andra oxå förstås mår bra de gör i alla fall jag. Tänkte nu skriva lite om hur året 2012 vart för mig i år, 2012 har vart ganska bra för mig även om man kanske inte alltid varit glad men inge större! En sak va lite råkigt de jag fick reda på och de va att min kill kompis ska kanske flytta nästa sommar, visst de är länge kvar men ändå så jag har vart lite lessen innerst inne för de men de går över med tiden. Sen kanske inte min bästa kompis har haft de så lätt heller med en del saker men samma saker där de går över helt enkelt.. Min kompis från längre tid har oxå "typ" försvunnit i från mig igen,asså hon är inte död eller så men vi bråkar lite eller för henne så gör vi de värkar de som, men men de ordnar sig väll.


Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte för jag orkar ändån inte med att det hela tiden blir bråk mellan oss!!!.

Många kompisar har jag fått det här året.Två personer från en kompis fest när hon fyllde år :)<3 !!! Vi hade kul på hennes fest min kompis de var där jag träffade dom vi satt och prata och började skratta ihop för ingenting egentligen haha. 


Mina julklappar var i alla fall bra i år oxå ( tummen upp)! Fick mycket fint köpte en Fondution i heromdagen så lägger upp bild på den sen<3. Och lite mer!

Mina nyårsförberedelser består av.

1: Duscha

2:äta

3:platta håret 

4:sminka mig 

5:sminka Nora 

6: Fixa i ordning rummet. 

Sen är jag redo för att fira nyår med familjen och vännen + syskonen<3 ! här kommer bilderna, Puss på er och god fortsättning!



Bilder

 

 

Bild 1: Jag

 

Bild 2:  Min Foundition

 


Bild 3:  Mina skor 

 

Av Linn eriksson - 19 december 2012 18:30

Hejsan på er ! Önskar att jag kunnat bogga förut men har inte haft en ända minut ledigt till att göra de :(. Varje gång jag skulle börja så va de något som kom emellan !Men nu tänkte jag berätta lite vad jag gjort i helgen och veckan ! 


Vi börjar med Fredag :Först va jag i skolan vi hade en kort dag slutade 12:40 sen gick jag hem tll min Pappa <3,senre på kvällen skulle jag va med min kompis Nora och gå på Puma och sen skulle hon soa hos mig ! På Puma hade vi rätt så kul träffade massa med kompisar och dansade och så !..! På Löradgen fortsatte allt min finaste sov över igen och vi ahde sååå kul! Jag hoppas värkligen ni andra mår bra som läser min blogg och även ni andra ! Här sitter jag nu och dricker fanta och lyssnar på musik ! Just nu bara jag älskar mig själv för den jag är/blivit.

Snart ska jag göra min engelska läxa skit tråkigt men måste vill klara de och ibland får man göra saker som inte är så himla kul...! Igår va jag i alla fall på stan med min bror och min pappa och köpte en klänning jag älskar den ! Jaha vad säger ni ? Nu närmar de sig julafton här! Jag har tagit lite bilder på mig och mina kompisar kommer att lägga upp dom någon dag de lovar jag ! Ska försöka jag hade gärna vilijat skrva mer men nu måste jag gå och plugga !! Ha de så bra alla Puss <3333!

Av Linn eriksson - 6 december 2012 18:48

Min fina vän <3


 Me


 we forever <3 Gummsan !


Av Linn eriksson - 6 december 2012 17:22

VARFÖR MOBBA OCH KRÄNKA?????

Jag tycker fan inte att Mobbing eller kränkning eller utprässning eller någon sån skit är okej  OCH ÖNSKAR ATT INGET AV DET SKULLE FINNAS! Jag dömer inte folk för utséendet asså de är väll klart att man har tankar när man ser någon som inte ser ut som en själv då tänker jag kanske för mig själv oj så där skulle inte jag våga gå runt !? men fattar ni eller ?! Snälla ni som gör något av de här snälla sluta med de tycker så jävla synd om folk som mår så dåligt för om ni säger till dom att om du inte ger mig två tusen eller något dödar jag dig eller så åker du jävligt illa ut !? SLUTA GENAST! 

 

Men sedan hör jag någon om de någon gång är någon som håller på mot mina kompisar då tänker jag hjälpa dom och inte er som håller på!Även ord kan förvandla en människa de spelar ingen roll om ni säger jävla Hora eller vad som hälst och sen jag skojar bara ! För personen tar ju självklart åt sig åt de förstår ni vad ni gör över huvudtaget ?Jag har skrivit ett inlägg om Mobbing på min förra blogg ! Och nu skriver jag om de här för att jag blir så in i helvete förbannad på att "någon" av mina kompisar ringer och är jätte lädsna jag blir självklart oxå lessen eftersom jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa dom ! Och säg aldrig till en person att hon/ eller hans mamma är dum i huvdet bara för att man har canser eller är riktigt sjuk! För hur tror ni de känns för den personen!

Har själv en kompis som har en sjuk mamma och för de skriker inte jag till henne eller hennes mamma att någon av de är duma i huvdet eller behöver hjälp ! I stället försöker jag finnas här för den personen och stödja henne och tala om jag finns här för dig och vara en shysst kompis om hon eller han inte har någon annan ! 

 

 Skriver de här för att de är nog fler än jag som tycker att varken Mobbing,utprässning,misshandel,eller kränkning o.s.v inte är okej ! Please få stopp på de här ! <3 !!! Tack för mig <3!!!

 

 

 

 

Av Linn eriksson - 1 december 2012 22:15


 Snön du är efterlängtad av många <3!


  Jag älskar Gud..Gud ,käre gud du har gett oss mektiga djur !.Uppe i himmelen du är och ingen ser dig där. ad skulle vi göra utan solen ? de är du som skapat jorden måste sluta drömma och förstå.. de är dig jag hälst vill få <3 !


Av Linn eriksson - 1 december 2012 21:18

Hj hej inte haft tid att blogga! Nu sitter jag och bloggar snart ska jag se filmen ted med Helena pappaoch Magnus ! <3! Tänkte berätta lite vad som hänt i mitt liv och med mig nu när jg inte kunnat skriva något inlägg till er! Just då kom plugging till olika prov och sånnt i första hand ! och sen har jag träffat en tjej som heter Mysan och hon har vart lessen för att hennes kille gjort slut ! Mitt ex ....! men de behöver vi inte ta här kan bara säga så mycket som att jag har vart ihop med honom! Och i fredags igår alltså var jag ute med Nora och vi va en sväng förbi Puma ändå och träffade eller pratade med : Emma,Madde,Philip,Lovis,Mysan och många många fler <3! Nu SKa jag se TED  och imorron tror jag att jag ska träffa farmor men sKa nog oxå va med Nora ! Nu ska jag skriva en text om lilla dig ! Så hoppas att du läser de här Sötnos ! 


Hej lilla söta du <3! Du är inte längre liten, och vi har inte känt varandra sen vi var små eller något sånt ! Först gången jag började prata med dig vavia datorn på FB vi hållde kontakten via datan varje dag ! Och längre fram sågs vi och de va Sommaren 2012 so vi träffades ! Första gången och jag ch min kompis kom hem till dig vi visste inte ett skit om Varandra ! Men med tiden kom vi närmre varandra och du är en person som är så himla speciell bland mina vänner <3 <3 ! Du är en av dom killarna som jag litar och backar upp till 100% på ! Och du skrev en gång till mig att jag va en av dina bästa vänner och att de inte fianns många so jag som att jag va söt,snygg smart snäll och en jätte bra vän <3!..!!!! Och att jag aldrig fick försvinna för du inte skule klara dig utan mig ! Du är allt för mig också hoppas du fattar de ! Jag älskar dej so vän eller som vad som hälst hoppas bara tt du kan fatta någon gång ???! Du säger själv att du gillar mig men gör inte så här då <3! .


Du kan sms ringa och prata med mig när vi ses och igår ville du til och med ha en kram av mig? Modigt jag sa hejdå och skulle gå men då ropde Du:Öhhj jag tog två steg bakåt och gick tillbaka till dig där du satt och frågade vad ? DU tittade på mig och tillslut sa du äsch då sa jag Jo men kom igen vad va de ? nej strunt i de tillslut frågade jag : Vill du ha en kram eller du tittade mig i ögonen och sa Jaa :D ! Och såg skit nöjd ut ! Sedan sa jag aa men nu måste jag gå ut till Nora och så gick jag och tittade i spegeln tt du tittade på mig sedan när jag var borta runt hörnet fortsatt du spela på din mobil ! 


Hoppas vi ses imorron <3 , Min kompis ville vara med två anra men annars ses vi eller hörs på kik ! Nämner inga namn som sa viket personen Du ; säger jag inte namnet på ! Fortsätt gärna läs min blogg <3 ! Jag älska er alla <33333!



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards