erikssonlinn

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Hur? Varför?

Av Linn eriksson - 21 april 2013 16:20





Hur fan kunde de här hända :( hur fan kunde vi egentligen sätta stopp här... Jag kommer sakna dig så fruktansvärt jävla mycket :( du var min bästa vän den verkliga vän som jag litade på och stod upp till 100%!! Vi LOVADE varandra att inte göra något utan varandra att vi skulle göra allt ihop men lika förbannat så har det blivit att nu gör vi allting utan varandra fan vad synd detta är. Jag kommer ihåg när vi sa "Kärring och bögjävel och de ena och det andra till varandra, jag minns hur vi sovde över hos varandra och var uppe sent eller bara satt och pratade om hemliga saker på golvet hur vi kunde va ute utan att svara när våra föräldrar ringde hur vi pratade med varandra om allt och hur vi kramade varandra och sa " Jag älskar dej bästa vän bitchkram på dej oxå" alla våra stunder tillsammans de e lixom oförglömliga minnen som jag aldrig kommer att glömma. Och jag är oehört tacksam över att du funnits vid min sida och för att jag fått lära känna dig! Jag saknar värkligen då det var du och jag och ingen annan utan du och jag emot världen.. Jag hoppas att du aldrig kommer glömma mig jag kommer i alla fall aldrig att glömma att DU varit min bästa vän,du e den som fått mig att komma upp om jag vart lessen eller mått dåligt eller det varit som jobbigast.. Tack för allt kära du värkligen TACK <3 <3 <3 !! Älskar dej Gmn.. Förlåt :(! 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

(Kanske inte fick lägga upp bilderna men jag gör det ändå) Det visar hur mycket du betyder för mig ! Hejdå min älskade ängel.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn eriksson - 24 juli 2013 10:40

Hej alla! Jag känner att jag inte hae tid att blogga längre så atingen lägger jag av helt eller tar paus! Så jag bloggar när jag har lust igen!!!! chaoo ...

Av Linn eriksson - 3 juli 2013 21:36

hej hej! Har ej haft internet för jag bor på landet i sommar :)! Jag ska bo där ett tag. Så jag kommer inte knna blogga på ett tag! Ni ¨får ursäkta men jag har skit mycket att göra nu! Och på Måndag ska jag till Fastlandet med pappa och min bror men ...

Av Linn eriksson - 23 juni 2013 21:08

Hej hej!Igår hade ag en mysdag med mamma ! Här kommer lite bilder från idag ! <3 Hoppas ni mår bra !   Och hoppas ni haft en trevlig midsommar ! Det hade jag ! blogg               ...

Av Linn eriksson - 19 juni 2013 13:41

Hej hej på er!  Jag prenumererar (stavning) på GLITTER och där i står de lite av varje! Jag har haft en sjukt bar dag igår och dagen innan va med min kompis och badade på Terra Nova badet. Det var sjukt kul och igår va vi ute sent och va borta på m...

Av Linn eriksson - 14 juni 2013 13:03

Hej hej! Hoppas eran avslutning var bra igår ni som hade eran igår ! Jag hade det super bra bara de att de var himla sorgligt och lämna skolan och alla lärare sjukt jobbigt men de är de man får räkna med här i livet de kommer bli så när man slutar me...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards