erikssonlinn

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Fredag!!!

Av Linn eriksson - 19 april 2013 22:56

Hej hej! Idag är det fredag och jag sitter och tråkar :/ ! Idag åkte mitt hjärta till Stockholm till sin pappa och jag blev kva här.. Haha nej men jag bara skojar jag har haft e sjukt bra kväll har vart på bio med pappa och kollat in " Bäst Före"kolla in denna film :)! Här sitter jag som sagt och tråkar ihjäl mig men chattar med min pojkvän som jag älskar över allt annat<3 <3 <3! Vi ses på Måndag babe! Vad har ni andra gjort då? Något kul? vart iväg ellr så!?! Hoppas i alla fall att ni mår bra allahopen! Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva så detta blir ganska kort! Ha en bra helg allahopen <3!


 

 
 
Ingen bild

alexander wallin puska

20 april 2013 01:21

Har haft rätt bra men när jag skulle på flyget till stockholm så vile jag inte lämna dig på ön men jaja jag älskar dig <3 sitter på min säng nu och nästan gråter

Linn eriksson

20 april 2013 15:01

Älskling... Vi ses snart förstår de ! Nawww

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn eriksson - 24 juli 2013 10:40

Hej alla! Jag känner att jag inte hae tid att blogga längre så atingen lägger jag av helt eller tar paus! Så jag bloggar när jag har lust igen!!!! chaoo ...

Av Linn eriksson - 3 juli 2013 21:36

hej hej! Har ej haft internet för jag bor på landet i sommar :)! Jag ska bo där ett tag. Så jag kommer inte knna blogga på ett tag! Ni ¨får ursäkta men jag har skit mycket att göra nu! Och på Måndag ska jag till Fastlandet med pappa och min bror men ...

Av Linn eriksson - 23 juni 2013 21:08

Hej hej!Igår hade ag en mysdag med mamma ! Här kommer lite bilder från idag ! <3 Hoppas ni mår bra !   Och hoppas ni haft en trevlig midsommar ! Det hade jag ! blogg               ...

Av Linn eriksson - 19 juni 2013 13:41

Hej hej på er!  Jag prenumererar (stavning) på GLITTER och där i står de lite av varje! Jag har haft en sjukt bar dag igår och dagen innan va med min kompis och badade på Terra Nova badet. Det var sjukt kul och igår va vi ute sent och va borta på m...

Av Linn eriksson - 14 juni 2013 13:03

Hej hej! Hoppas eran avslutning var bra igår ni som hade eran igår ! Jag hade det super bra bara de att de var himla sorgligt och lämna skolan och alla lärare sjukt jobbigt men de är de man får räkna med här i livet de kommer bli så när man slutar me...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards