erikssonlinn

Alla inlägg under april 2013

Av Linn eriksson - 24 april 2013 15:59

Hej hej hoppas ni mår bra. Det gör jag i Måndags så träffade jaag min pojkvän <3! Vi var på Puma satt i trappen och snckade och gjorde lite andra saker.. Men kul och så var det! Han är värkligen mitt allt och jag älskar honom mer än något annat.. kan inte blogga så mycket mer jag måste plugga nu vi hörs chaoo 

Av Linn eriksson - 21 april 2013 16:20





Hur fan kunde de här hända :( hur fan kunde vi egentligen sätta stopp här... Jag kommer sakna dig så fruktansvärt jävla mycket :( du var min bästa vän den verkliga vän som jag litade på och stod upp till 100%!! Vi LOVADE varandra att inte göra något utan varandra att vi skulle göra allt ihop men lika förbannat så har det blivit att nu gör vi allting utan varandra fan vad synd detta är. Jag kommer ihåg när vi sa "Kärring och bögjävel och de ena och det andra till varandra, jag minns hur vi sovde över hos varandra och var uppe sent eller bara satt och pratade om hemliga saker på golvet hur vi kunde va ute utan att svara när våra föräldrar ringde hur vi pratade med varandra om allt och hur vi kramade varandra och sa " Jag älskar dej bästa vän bitchkram på dej oxå" alla våra stunder tillsammans de e lixom oförglömliga minnen som jag aldrig kommer att glömma. Och jag är oehört tacksam över att du funnits vid min sida och för att jag fått lära känna dig! Jag saknar värkligen då det var du och jag och ingen annan utan du och jag emot världen.. Jag hoppas att du aldrig kommer glömma mig jag kommer i alla fall aldrig att glömma att DU varit min bästa vän,du e den som fått mig att komma upp om jag vart lessen eller mått dåligt eller det varit som jobbigast.. Tack för allt kära du värkligen TACK <3 <3 <3 !! Älskar dej Gmn.. Förlåt :(! 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

(Kanske inte fick lägga upp bilderna men jag gör det ändå) Det visar hur mycket du betyder för mig ! Hejdå min älskade ängel.. 

Av Linn eriksson - 19 april 2013 22:56

Hej hej! Idag är det fredag och jag sitter och tråkar :/ ! Idag åkte mitt hjärta till Stockholm till sin pappa och jag blev kva här.. Haha nej men jag bara skojar jag har haft e sjukt bra kväll har vart på bio med pappa och kollat in " Bäst Före"kolla in denna film :)! Här sitter jag som sagt och tråkar ihjäl mig men chattar med min pojkvän som jag älskar över allt annat<3 <3 <3! Vi ses på Måndag babe! Vad har ni andra gjort då? Något kul? vart iväg ellr så!?! Hoppas i alla fall att ni mår bra allahopen! Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva så detta blir ganska kort! Ha en bra helg allahopen <3!


 

Av Linn eriksson - 15 april 2013 16:12

ÄLSKLING

 

Tänkte skriva ett inlägg om min älskling som jag älskar mäst. 

 

Baby: Du betyder så oehört mycket för mig,jag älskar dej mäst i hela världen jag hoppas att det alltid  kommer allt vara vi två för du gör mig glad när jag är lessen eller så finns du alltid där om jag behöver dig. Du e som min sol som gör mig så glad bara att jag inte ber om de men jag är glad att du kan få mig glad.

 

Varje gång jag hör din röst så blir jag alldeldes varm i hela kroppen. Dina föräldrar sa till och med att du var mycket gladare nu när du pratar med mig och har mig vid din sida.. Jag skriver detta inlägg till DIIIG för att bevisa hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag saknar och älskar dig. 

 

Du är finast bby jag finns alltid för dig och du kan alltid prata med mig om det är något,ALLTID. Jag hoppas värkligen att du förstår vilken underbar och fin människa du är!!  Jag ÄLSKAR DEJ ! Redan 1 månad på Torsdag med dig! Läs detta Puss och kram min sötnos! 

(Om de är någon som ill skriva något taskigt låt bli att skriva något alls då)

 

<3333333333333333333333

 

 

Av Linn eriksson - 14 april 2013 14:55

Hej hej. Har haft en aldeles underbar helg. I Fredags var jag hemma och umgicks med Mamma och i Lördags var ajg med kompis! Och i Söndags var jag med Nora och två andra killar. Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om för att de har inte hänt så mycket mera än det gamla vanliga! Har fått lite mera plugg i från skolan och sånt där så i helgen har jg tagit det lungt. Ska va med Nora sen får se vad vi hittar på.. Och senare ska jag prata med min älskling tror jg det blir har inte träffat honom på några dagar nu :"( <3! Hoppas jag får det snart för jag saknar honom som satan! Jg älskar dej finaste får se om du läser de här! Så är de i alla fall med det och förra veckan var det lite jobbigt i skolan men de har väll alla ibland! Tänkte starta en frågestund snart de var ju länge sen får se när jag hinner med de! Ett kort kort inlägg till min älskling!


Älsklingen min: Jag älskar dej och vet att du älskar mig oxå du betyder mäst för mig saknar dej svara om du ser detta på kommentarer! (Kort haha :P)


( Gammal Bild)!


 

Av Linn eriksson - 14 april 2013 00:31

Hej hej! Jag kan inte skriva så mycket ska sova över med Nora kväll! Saknar dej oxå min Älskling!!! Här får ni en bild bloggar när jag får mera tid! :) 


 

Av Linn eriksson - 9 april 2013 17:51

Hej Hej! 

Igår fyllde jag år 13 år fyllde jag! Det var en jätte bra dag! Lägger upp bilder från igår en anna dag! Måste plugga nu Puuuss ! (Här får ni en gammal bild)!   

Av Linn eriksson - 5 april 2013 20:07

Hej! Sorry! Men jag hinner värkligen inte! Har funderat på att ta bort bloggen eller så blogga när jag kan! Nu hade jag tid och fick en stund över! Försöker blogga och prata med min pojkvän samtidigt!! Jag lyssnar på musik,igår träffade jag min kompis!! 

 

Tänkte lägga upp lite bilder från igår då jag va med min kompis! Och i hermodagen var jag tvungen att plugga OCH träffa min pojkvän på Puma!!! Saknar dej redan!!. Tänkte mysa med mig själv sen och se på film och prata med min älskling <3! Här kommer några bilder från igår lovar att blogga mer i veckan om jag hinner! <3!!!! Puss! 

 

 

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards