erikssonlinn

Alla inlägg under mars 2013

Av Linn eriksson - 27 mars 2013 12:38

Hej! 

Här sitter jag kom nästan precis hem för en stund sen! Hoppas ni där ute mår bra! Det gör i alla fall jag mitt påsklov har vart väldigt bra! Varför rubriken heter den 18 mars så är de för att den dagen och de datumet kommer jag aldrig glömma! De datumet blev jag tillsammans med en underbar kille! Han bryr sig om mig och han älskar mig! När jag började prata med honom för första gången på facebook så var de som att jag kände något jag började utveckla mina känslor om kärlek igen. Han är snäll på alla sätt och jag älskar honom! Hoppas du ser de här! 

 

Jag var i alla fall på stan förut och köpte en ny jacka en favorit jacka som jag alltid viljat ha och äntligen hittade jag den :D! Kanske lägger upp bild på den sen,eller en annan dag. Sen har de vart lite annat som jag gjort och så! På Tisdag börjar ju skolan igen så då blir de väll mycket plugg igen! Fattar inte hur jag ska hinna med allt plugg de e bara plugg plugg och plugg hela tiden, men jag förösker och gör så gott jag kan! Sen har jag folk som stödjar mig!!. Jag lyssnar på en låt som heter "Let her go" , en mycket fin låt. 

 

Och jag hoppas du läser detta det jag skrev högst upp ! Puss Puss chaoo!

 

 

 

 

Av Linn eriksson - 24 mars 2013 14:06

Hej hej på er,jag tänkte skriva lite vad som hänt Fredag lördag och söndag vad jag gjort. 

 

Fredag: I Fredags var jag på puma med min bästa kompis! Vi hade ganska kul vi åkte bil ner och bil hem. Vi sov inte över vi sa att vi skulle göra de en annan gång. Men innan puma va vi hemma hos mig och tog kort och hade kul! Vi fick ta om bilderna några gånger för att de skulle bli så bra som möjligt så vi inte såg trötta ut eller så! Sen lite senare var de dags att åka till puma jag mötte henne när hon var på väg till mig sen gick vi och satt oss i bilen och väntade på pappa för han skulle köra oss.Vi gjorde inte så jätte mycket på Puma men vi pratade med andra och skrattade och gick fram och tillbaka. Tack för fredagen gumman! Sen senare låg jag och pratade med en "kompis" ;) nästan hela natten :D men de va kul! 

 

Lördag: I Lördags vaknade jag 11:33 då hade jag fått ett sms av en kille. När jag vaknade klädde jag på mig åt frukost och sedan åkte jag iväg med pappa in till stan och vi gick och fikade sedan gick vi in till nya hemmakväll! As snyggt jag rekommenderar värkligen att ni där ute ska åka dit ni som inte redan vart där vet ju hur de ser ut!! Men där hyrde jag 5 filmer en film som jag hyrde va jätte sorglig! Handlade om två syskon som som heter anna och kate! Och kate har leukemi (canser)! Filmen heter " Allt för min syster"! 

 

Söndag: Vaknade jag av att min hund väckte mig kl 6!! Av att hon ville gå ut! "Tack för de kan man ju säga haha "! Sen vid 12 åkte jag till min farmor med min pappa och min bror där åt vi mat sen åkte vi hem och nu sitter jag hemma och pratar i tele och bloggar! De e de jag gjort,i helgen men nu ska jag fortsätta med lite annat bloggar mer när jag hinner! Puss Chaoo!

 

 

 

 

 

 

 

Slut!!!

Av Linn eriksson - 9 mars 2013 10:54

Hej hej. Tänkte bara lägga upp lite bilder. (INTE ta mina bilder )


 Me 


 shake it up


  Min hund <3!


  Jag!  

Av Linn eriksson - 8 mars 2013 13:54

Hej hej! På Sportlovet har jag inte gjort mycket vart med kompisar och vart på Puma. Skulle egentlign gått ikväll med men har typ lite feber och är i alla fall skit förskyld. Idag är det Fredag och jag har vart i skolan och åkt till pappa. Så nu blire en vecka hos pappa fram till nästa fredag. Igår va man på träning med bästa mamma och bror var skit kul :)!

Vad har jag gjort mer idag då inte så mycket i alla fall mer än att vart i skolan och pluggat. Jag känner på mig att detta kommer blir en bra kväll och vecka..


Jag annars haft de bra annnars förutom att veckan har vart stressig som fan och hänt lite saker. Lite olika både roligt och för jävliga saker. Men en dag va bra och de va när jag & mamma hyrde Bitchkram förra lördagen och såg den med Linda och Nora min bästa kompis mamma<3. och sen hyrde mamma Hypnotisören. Lägger upp lite bilder från lite andra tidigare dagar. Men annars ä de bra hoppas ni mår bra. Tror inte de blir något puma ikväll. 


Fredag kl 18:26

Hej hej igen nu sitter jag här och käkar godis och ser på film de blev inge puma även om jag vlle träffa dej <3 så hållde lite koll på min kompis vem hon skulle gå med och vad hon skule göra på puma.. SÅ man slipper sitta och vara orolig så nu äter jag godis och ser på "Vapenbröder-Johan Falk" :). Ganska bra faktigst. Bloggar mer en annan dag . Puss chaoo!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards