erikssonlinn

Alla inlägg under november 2012

Av Linn eriksson - 8 november 2012 14:50

Hej hej ! Sitter här och tänkte blogga lite och lite så ! Ser på fim kom precis hem efter att vart på Gråbo :) har haft slöjd ! Vi hade så Jävla kul när vi skulle cykla hem Haha ronja va såå rolig <3 ! Jag älsar dej hehe ! Och idag kanske jag ska träffa Nora sen det är sista kvällen vid pappa idag ! Och igår sååg jag något program som hette kändis stoolkers eller va de hette ! Men de va bra, och lite läskigt haha men inte så mycket ! De avsnittet handlade om bonde susanne som va med i Bonde Söker Fru ! Hon blev typ förfölld av en kille som hette Torbjörn som skickade en massa sms och medelanden på facbook! De började med en vänförfrågan från den där ´Torbjörn`och då började han typ skriva en massa till henne gullehjärtat och lilla gumman och han trodde typ att dom hade något slags förhållande och sen sa han att så fort han fick sin bil skulle han komma till henne hem till henne då!... Så hon blev rädd oh ringde några som hjälpte henne och en kväll hade hon slägt lampan typ vid halv tolv och låst dörren sen vid halv sex eller någonstans på Morgonen och när hon kom ut utanför dörren låg de en blombukett där ! Den blev spännande tillslut ... men tänkte lägga ut lite bilder sen på mig och min lilla vovve och lite andra bilder ! Jag älskar er alla och dig så in i Helvete ! Vi ses väll snart ! Är så besviken på dig om du inte förklarar dig ! Lessen saknar dig så de gör ont att jag nästan gråter ! Love Puss chaoo !!! <3. Bjucik 

 Bjuick


  sötnos


 Jag   



 Mee





   Bjuciks fina ansikte !


Av Linn eriksson - 6 november 2012 15:48

Hej hej :)!! Just nu är jag med kompis och ser på film och har Mysan i luren eller i tele !.! Imorron ska vi till Ishallen med klassen och Nora ska ju med oxå för hon  går ju i våran klass/skola ! Så jag ska va med henne där eftersom vi ska åka skridskor ! De här blev inte ett sånt stort inlägg men jag orkar inte uppdatera mig så mycket ! vi hörs Puss chaooo! 

Av Linn eriksson - 1 november 2012 16:27

Hej alla ! Har inte pallat blogga så mycket har pluggat haft prov,gympa och så ! + att jah vart med Nora,Mysan,och några andra.. nere vid rampen borta vid Puma ! Nu sitter jag och ser på film och chattar med folk på Facebook,kik och lite på skype!..<3 Imorron är de Fredag och jag ska åka till pappa och sen blir de nog puma med Nora om de inte är stängt och träffa mina söta fina kompisar Älskar er ! Ihelgen har jag städat rummet för jag och mamma ska byta rum , sovit hos nora har jag också gjort och mera med mera! Jag saknar dej också <3 <3 <3 . Önskar tills vi pratar på kik,skype eller fb eller minst tele!! Snart blir de mat och sedan duschning sen ska jag och Mamma åka till affären och köpa godis eller någon haha är så sugen på de ! Och igår var det Halloween eller en del säger att de är nu i helgen och bla bla ! så man vet inte riktigt säkert .Och igår va de en lite jobbig dag hade M**S värk :(. Inte roligt inte roligt ! ÄLSKLINGEN MIN KOM HIIIIT <3!Nu ska jag snart äta har inga bilder att lägga upp ennu ! Bloggar kanske mer senare ska jag göra Läxa ! Älskar er läs gärna min blogg ! Puss ocg Kram chaoo <3!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards