erikssonlinn

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn eriksson - 27 februari 2013 09:45

Hej på er.

Jag sitter här och ser på film och tråkar. Idag fyller min kompis år. Henne lärde jag känna genom att vi gick på samma simmningen ,hoppas du får en bra dag idag Älskar dej Gumman  !! På Fredag ska jag nog till Puma tror jag med min kompis inte hon som fyller år en annan och några andra kompisar.. Igår så skype jag med min komps i från klassen i från dagis så länge har vi känt varandra sen dagis!!!Så hon är i Thailand nu så prtade med henne igår.


Känner på mig att detta kommer att bli en bra helg ii alla fall först ska jag till mamma på fredag sen puma och sen på lördag ska jag till Pavelljongsplan med min mamma <3! Ni får ha det så bra vi hörs! Chaoo 


  

Av Linn eriksson - 22 februari 2013 23:19

Hej mina älsklngar.  

Hoppas ni mår bra!?

Jag mår i alla fall bra idag för det är ju Fredag och jag har vart i skolan sen har gått i från skolan och hem till pappa... Har vart i skolan och vart med My och Nora och några andra så har värkligen inte kunnat haft tid att blogga eftersom jag har haft så mycket läxor och prov men det gick bra och har annars haft kul i skolan och så! Ikväll har jag bara vart hemma och ätit cheese hearts (stavning) och kollat på film..! 

 

Har fått sportlov idag så det har jag nu 1 vecka. Och då ska jagva hos min pappa! Och nästa Lördag så blir det sova över vid Nora och hyra Bitchkram. En film vi såg på bio jag och min kompis rekommenderar värkligen denna film Bitchkram än en gång! Men nu ska jag gå ut och gå en sväng med min pappa hoppas ni läser,lite bilder!Puss och Kram Bitcheees.. Ha ha .

 

 

 

 

 

 

 

Av Linn eriksson - 8 februari 2013 15:32

Kompisen jag var med har vart de sen länge här kommer bilder. <3

 

Bilder Utedag med vännen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Tack för denna fina dag kompis <3333333333

 

 

Av Linn eriksson - 8 februari 2013 14:44

Hej på er ! hur mår ni? 

Jag mår bra hoppas att ni gör de. För mig och min klass och andra sexan har haft två fuffa dagar i veckan vi har haft nationella prov i svenska. Jobbigt men nu är de klart:). Har suttit hela veckan hos mamma och pluggat på det jobbigt va de men att de är klart va ju det jag ville. Sen har jag vart med Nellie förra helgen och Ronja och dom! Vi hade skit kul!!. Sen åkte hennes bonus syskon hem på söndagen dom vi var med :( de var tråkigt för just då visste ja och Nellie ej vad vi skulle göra men vi kom på något :)!

En rolig sak vi va inne i tvättstugan och tog kort de var så kallt ute . Och hade de jätte roligt där inne vi tog kort i tummlaren . Kanske lägger upp bild på de! Sen hade vi kul ute en dag och tog massa bilder som jag kommer lägga upp här på bloggen . Lite roliga och läser någon detta inlägg och ser dem bilderna och ni vill kommentera något taskigt så behöver ni inte skriva något alls! 

Så för mig har det vart en bra helg/vecka endån. 

 

Ikäll är det fredag och jag skall på Puma tsm med Madde och Emma <3. Och träffa några kompisar där de kommer nog bli jätte kul <3. Det kommer lite bilder lite olika sen på mig och kanske mina vänner och sånt. Ber om ursäkt för att jag EJ kunnat blogga men som sagt har jag haft skit mycket att göra så har inte haft ork och tid helt enkelt.Men idag efter skolan fick jag en stund så nu sitter jag här och lyssnar på musik och fixar lite . Kommer kanske en Outfit på hur jag ska se ut ikväll <333 på puma.

 

Jag och min bror byter ju varannan fredag till mamma och pappa . Så idag åkte vi till Pappa <3. Saknat dej pappa. I helgen tänker jag bara ta de lungt ! Kommer lite bilder nu. Älskar er alla som läser min underbara läsare . Puss :)!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards