erikssonlinn

Alla inlägg under maj 2013

Av Linn eriksson - 31 maj 2013 19:10

Hej hej på er. Jag har haft musikal och tränat och sånt så har inte haft tid och idag har jag vart med min pv alltid lika kul å träffa honom <3 älskar dig! Här kommer lite bilder i från idag och i Torsdags:) Bloggar kanske mer i natt! Kan tyvärr inte lägga ut några bilder från musikalen efetrsom de e andra med på dom bilderna och jag har inte frågat dom... Men lägger ut några bilder i fårn idag :)! Puss Chaooo! 


 


 


 



Av Linn eriksson - 26 maj 2013 17:38

Hej hej igen alla ! Inte kunnat blogga sitter inte vid datan så mycket längre har haft regält (stavning) mycket med plugg. Sen har jag haft mycket att tänka på och så inget jag tänker skriva här.. Hoppas ni som läser de här mår bra.. Idag är de ju morsdag så jag åkte med min mamma ner till kyrkogården för där ligger hennes kära Mamma och min mormor och sover gott <3<3<3 miss you mommo! Men igår så var jag i alla fall ute tänkte lägga upp lite bilder sen sen igår och i fredags! Helgen vart nice i alla fall i fredags träffade jag min Pv (pojkvän) för er som ej vet.. 


Och nu fick jag äntligen tid till att skriva lite igår lyckades jag få in nagellack i ögat såg ej jag hade det på fingertoppen så tog upp fingret i ögat och sen sved de som FAAAAN men ringde till min pojkvän och frågade hur jag skulle göra och han visste ju :) och sen i morse hade jag svårt att öppna ögat oxå såg suddigt och är fortfarande alldeles röd i hela ögat.. I fredags i skolan så tog jag och en tjej fart på gungan där de satt många i och sen ställde jag mig med ryggen emot och kollade ner på fotbollsplan och då smällde någon till mig på rumpa de va en kille i min klass haha.. Ja,de e väll så med killar i denna ålder nu när dom börjar bli stora är så nyfikna på en de saker som då handlar om tjejer, men men vad gör man då? finns väll inte så mycket man kan göra! Och på Tisdag har jag sovmorgon till 9:30 sedan bär det av till Södervärn för att träffa nya klassen klass 71 nöjd med min klass faktigst en del känner jag ju så det blir nog kul att få lära känna de bättre nu har jag snart gått på terra nova skolan i 7 års tid om man räknar med förskolan lekis då.

Det har vart en bra tid på Terra Nova jag har fått lära känna en del människor som jag ej kände tidigare en del gjode jag ju i från dagis oc en del började på skolan i förskolan som jag lärde känna då men det har vart en bra tid här de blir ju ändå lite sorligt att lämna personer som man jobbat med det är en tjej eler kvinna i skolan som jag jobbat med sedan 1 hon har hjälpt mig med så mycket kommer värkligen att sakna henne,sen hoppas jag att jag och dom jag går med i klassen nu ennu håller konatken för en del av oss skils ju åt det blir ju sammtidigt tråkigt men kanske bra oxå hoppas vi kan hitta på något på skolavslutningen allahopen som ett sista avsked alla 17/18 tillsammans.. 


Här kommer lite bilder från igår <3


1:  

 

2:  

 

3:  

 

4:  



Av Linn eriksson - 9 maj 2013 17:08

Hej hej,Har inte kunnat blogga eftersom att jag haft mycket med skolan och vart med min Pojkvän,jag har vart med honom idag oxå träffade honom vid Linds kl 14:00 sedan gick vi till Terra :) ! Och satt och snackade och så typ tack för en bra dag älskling <3! 


Så nu är jag hemme och sitter och skrver och lyssnar musik på datan, saknar redan dig finis.. Du och många fler gjorde min dag bra :)! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag hoppas att ni som läser de här värkligen mår bra och ska försöka örja blogga mer annars får jag ta bort den för jag har inte så ycket att skriva längre... Bild kommer senare ller annan dag Puss <3

Av Linn eriksson - 5 maj 2013 15:40

Hej hej på er ! Har inte kunnat blogga jag har vart lite med min pojkvän <3 ! Så har nte haft tid här får ni lite bilder !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<33333333333333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards