erikssonlinn

Alla inlägg under juli 2013

Av Linn eriksson - 24 juli 2013 10:40

Hej alla! Jag känner att jag inte hae tid att blogga längre så atingen lägger jag av helt eller tar paus! Så jag bloggar när jag har lust igen!!!! chaoo

Av Linn eriksson - 3 juli 2013 21:36

hej hej! Har ej haft internet för jag bor på landet i sommar :)! Jag ska bo där ett tag. Så jag kommer inte knna blogga på ett tag! Ni ¨får ursäkta men jag har skit mycket att göra nu! Och på Måndag ska jag till Fastlandet med pappa och min bror men jag åker i från min pv :( de vill jaag inte! Men han ska ändå också iväg men de kommer såklart ändå kännas att de finns en längtan efter honom men men! Hoppas vi kan ses när vi båda är hemma igen, saknar dig! 


Igår var jag i alla fall med min kompis vi skulle sova över hos mig men de blev ej så p.g.a saker jag ej kan skriva här! Men vi tog lite bilder när jag blåste såpbubblor och va ute det var senare på kvällen men på dagen var jag på stan och köpte ett par gröna byxor som jag fick utav min Mamma, tack så jätte mycket till dig! Och idag åkte jag till min ¨pappa!Här kommer lite bilder på kläderna.. Ska försöka blogga så fort jag kan igen ! Jag har försökt att skriva från mobilen men de gick åt helvete i alla fall .. Ni får några bilder på mina byxor och från igår!! Sen har jag köpt en bikini också de kommer också bild på de kommer lite bilder från idag och igår! Ha de så bra så länge hörs :)! 


 Blåsa såpbubblor!


 


 


 Bikini!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards